Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2010

Av Lillis - 14 december 2010 11:29

  En mycket vacker vinterdag med sol, -8 grader tyckte att det var väldigt skönt när jag var på min promenad. När jag ändå var ute och gick så fortsatte jag ner på stan, och nu märks det att julen närmar sig med storm steg.

Folk springer som yra höns ut och in i affärerna och handlar för glatta livet.

Är så glad att jag har det mästa avklarat, gillar inte att trängas med massa folk tycker att det är jobbigt.

Nu på eftermiddagen ska jag väl ta några varv med stickorna

En Bra tisdag till er alla     

Av Lillis - 14 december 2010 07:47

  

  TACK CINA FÖR DEN FINA JULHÄLSNINGEN

 Kramen

Av Lillis - 13 december 2010 08:13

  

 Har setat och tittat på Lucia på TV nu på morgonen så vackert och fint och mellan varven så har jag sprungit upp och ner i tvättstugan.

När affärerna öppnar så ska jag ner på stan och handla dom sista julklapparna och även lite julmat

Vad gör jag annars jag stickar och stickar men det händer inte så värst mycket mönstret är så tråkigt så får se när min Tubsjal blir klar, här kommer en bild på det som ska bli en sjal

 En bra måndag till er alla  

Av Lillis - 12 december 2010 07:39

  

  EN BRA OCH SKÖN TREDJE ADVENT ÖNSKAR JAG ER ALLA 

Av Lillis - 11 december 2010 12:07

 Här hos mig så julpyntas det i dag, och så stickar jag några varv i mellanåt som avkoppling.

  I dag har vi inte så kallt bara -3,6 grader så det var skönt ute.

 Fick recept på Kall Räkpaj av Cina  och den ska jag göra senare i dag låter så himla god.

 I kväll så är det avslutning på Så mycket bättre där artisterna ska sjunga

duett med varandra, ska bli så kul och spännande att lyssna på.

 Nu mina vänner så önskar jag er en bra lördag

Av Lillis - 10 december 2010 12:02

 Karin ringde på morgonen och undrade om jag ville följa med till ÖB och det tar inte så lång tid att övertala mig.

 Köpta garn så nu ska jag försöka mig på att sticka en Tubsjal, kan ju vara ganska så skönt att varva julstressen och handarbet ocj jag hinner med det ja ska göra till jul i alla fall.

 I dag så har vi -10, solen är framme och tyckte nog att det var ganska behagligt ute.

   Önskar er alla en bra helg  

Av Lillis - 9 december 2010 12:18

 En råkall dag har vi bara-5 grader men det känns som 15 grader inte ett dugg skönt var det ute.

 Har varir på stan och innhandlat min första julklapp. Jag och mina döttrar köper inte julklappar åt varandra vi tycker att det är bara att byta pengar, utan jag köper bara till mina två barnbarn.

När jag kom hem från stan så ringde det på dörren och utanför står portvakten  som ska sätta dit en ny duschblandare åt mig har sagt till länge att den inte funkat

så skönt att få detta gjort, men bättre sent än aldrig

En bra torsdag till er alla

Av Lillis - 8 december 2010 12:40

 Idag så har jag inte så mycket att skriva om, förutom att Karin kom över under förmiddagen och var kaffesugen

 När hon skulle gå så följde jag med så jag kom ut på min vanliga promenad, vi har inte många grader i dag men det var så råkallt ute.

Under eftermiddagen så ska jag lägga i lite färg i hårbotten, det växer ju ut så snabbt och lite skaplig vill jag se ut.

 Tack Cina för en trevlig pratstund alltid lika kul.

 I kväll blir det som vanligt att titta på " Bonde söker fru"

 En fortsatt bra dag till er

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards