Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 5 september 2013

Sommar värme!

Av Lillis - 5 september 2013 10:38

                    Nu har sommaren kommit tillbaka, vilka härliga och fina

                    dar vi har, det är bara att passa på och njuta av värmen

                    så länge det varar

                    I går mot kvällningen så plockade jag fram min cykel och

                    cyklade över till Rita en stund.

                    Det blev fika på hennes balkong och lite struntprat, men

                    det var riktigt skönt att sitta ute.

                    Nu har jag varit över en snabbis till Inger och hämtat lite

                    äpplen, så nu blir det att göra äpplepaj och det är smarrigt

                    och gott. Fram på eftermiddagen så ska jag ta mig en promenad

                      EN BRA OCH SKÖN TORSDAG SKA NI HA.  

 
 
Spanaren

Spanaren

5 september 2013 12:59

Livets källa ... fin bild!
Bra att du njuter av livet och varje ögonblick och fortsätt med det/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

5 september 2013 13:06

här har vi ingen sol men det är ändå 20 grader :) visst är det härligt och vi får passa på att njuta :)
hade vi bott närmare hade du fått hämta äpplen även hos mig :)
en fortsatt fin dag till dig vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Anita

Anita

5 september 2013 14:57

Du har haft det mysigt hör jag ... Här städas det från morgon till kväll och jag håller på tills anfallet är över. Det lär inget nytt komma på långe.
Visst ska vi njuta av sommaren så länge den håller sig kvar.
Stor kram från mig !!!

http://resenarskan.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

5 september 2013 23:03

Vi har fått till skänks många fina och varma höstdagar, hoppas att det fortsätter så ett tag till så vi kan få vara ute och njuta av färgskiftningarna.
Härligt väder att promenera i, lagom värme nu, jag njuter. En fin vattenbild.
Önskar dig en fin helg vännen ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

6 september 2013 10:58

Vilken vacker bild
Ja nu är det Brittsommar eller??
Underbart i går låg jag i vilstolen i solen och bara njöt av värmen Skulle inte vilja vara någon annan stanns just nu Sol semester jag i nov dec jag feb mars skulle smaka bra vi gjorde det mycket förr Affe & jag
Hoppas du får en fin helg vi ses på Fejan kram Anita

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

6 september 2013 12:34

Sv: nej :) det är inte Sluggo den här gången, det är Nemo som sträcker ut sig så där i soffan :)
tack, visst ska jag njuta av fredagens bastubad :)
ha en fortsatt fin fredag vännen
bamsekramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

6 september 2013 17:30

Ja visst är det fina dagar vi har, men ack så kalla kvällar,nätter och mornar , riktigt höstkyla!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

7 september 2013 00:15

Jättefin bild du har här på din blogg :)
Här har det oxå varit fina höstsommardagar ett bra tag, hoppas det får fortsätta så.
Ha en trevlig helg
kram

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards