Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

Härlig helg!

Av Lillis - 9 september 2013 10:21

                              I morse när jag slog upp mina ljusblå och tittade ut så

                              var det så dimmigt, men nu så skiner solen igen.

                              Vilken härlig helg vi haft så varmt och skönt.

                              Det blev ingen marknad för mig och Inger i helgen.

                              Men i går så var min dotter Carina och jag ute i

                              några timmar, gjorde i ordning kaffe som vi tog med oss

                              och gick ner till Stadsparken och satt på en bänk och

                              njöt i solen. Så mysigt att bara få sitta och prata och

                              njuta av allt det vackra.

                               NU ÖNSKAR JAG ER EN SKÖN OCH BRA DAG.  

 
 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

9 september 2013 11:52

Ha en fortsatt trevlig höst Vilken underbar bild Vi har också en fin Stadspark men jag nöjer mig med Parkerna här på Gården
ha de bra kram Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

9 september 2013 11:54

vad tråkigt att det inte blev något marknadsbesök men att fika i parken tillsammans med dottern förstår jag var jättetrevligt
ha nu en fortsatt fin dag vännen
bamsekramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

9 september 2013 12:08

Förstår att ni hade det mysigt *bra*
/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

10 september 2013 00:18

Det låter jätte skönt med fika i parken och att få umgås med dottern...här har det varit rena sommar värmen i helgen...varmt så in i den på museet men tror de ska vända nu, regn imorgon...får väl se när man vaknar.
Ha en bra dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

10 september 2013 12:17

Man kan få en trevlig dag utan marknad, och det fick ni på en parkbänk med fika. En fin och rogivande plats. Hoppas du får en fin dag i dag också vännen!

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

10 september 2013 12:54

Sv: önskar dig en fin tisdag vännen
här hos mig regnar det idag
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
TantGlad

TantGlad

11 september 2013 06:15

Villken otroligt vacker och rogivande bild.
Nu onsdag, så jag får önska dig en fin sådan dag!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
Cina

Cina

11 september 2013 07:57

Underbar bild du tagit.
Skönt o mysigt med fikakorg och en stund med din dotter!
Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

11 september 2013 11:41

Härlig bild även i detta inlägg.
Mysigt med en fikastund ute i naturen!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards