Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Lillis - 4 november 2012 11:53

                                      Grått och tråkigt väder även i dag, men det är  bara att göra

                                       det bästa möjliga av dagen och ta reda på den.

                                      När jag var ute och gick så tänkte jag på att det ser så trist

                                      ut när alla träd blivit så kala men det hör ju årstiden till.

                                      Vad jag ska hitta på denna söndag det vet jag inte, kanske ska

                                      jag ta fasta på att Söndan är vilo dag och bara ha det lugnt

                                      och skönt. Har inget mer att skriva om för dagen.

                                      MEN EN BRA SÖNDAG KAN JAG ÖNSKA ER I ALLA FALL.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards