Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Lillis - 24 november 2012 11:11

                                 Grått och trist väder och det regnar mellan varven, men tyckte

                                 att det var riktigt skönt ute når jag var på min vanliga promenad.

                                 Har ju skrivit tidigare om att jag har en oro i kroppen, men kan

                                 ju berätta att det blivit bättre men helt borta är det inte.

                                 I kväll så ska jag titta på " Så mycket bättre"  då är

                                 Sylvia Vrethammar huvudperson så bli så kul att höra hur dom

                                 tolkar hennes låtar.

                                 Har inte så mycket mer att skriva om för dagen.

                                 ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN LÖRDAG,TA HAND OM ER.  



Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards