Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Lillis - 23 november 2012 11:31

                                    En mycket vacker fredag har vi med strålande sol, var så himla

                                    skönt ute.

                                    Har nu varit ner och bytit Adventsstjärnan som jag köpte i går

                                    eftersom den inte var som den skulle, det var ju tur att jag

                                    kollade nu så jag inte gjorde det till nästa helg när den skulle

                                    andvändas. Har oxå varit och handlat hem mat till helgen för

                                    det är ju ett måste.

                                    Jag har en Novemberkaktus efter min mamma  och i morse så

                                    såg jag att den var full med knopp så nu får jag hoppas att alla

                                    Knoppar slår ut.

                                     NU ÖNSKAR JAG ER EN FORTSATT BRA DAG OCH KVÄLL  



Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards