Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Lillis - 29 november 2012 12:09

                                   Tack till er alla för era omtankar om mig, det värmer mitt hjärta.

                                    Kan tala om att jag mår lite bättre i dag när jag fått distans till

                                    allt.

                                    I morse när jag slog upp mina ljusblåoch tittade ut så var det vitt

                                    på backen. Tog på mig och skulle gå och titta till Anitas lägenhet

                                    men fy vad halt det var på vissa ställen, så snart åker broddarna

                                    fram, det hjälper ju lite i fall man halkar. Var försiktiga om ni

                                    går ut, så här såg det ut hos mig i morse

                                    HA EN FORTSATT BRA DAG OCH VAR RÄDDA OM ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards