Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Lillis - 5 november 2012 10:58

                                 Nu ska jag börja med att gnälla lite, fy sjutton vilket tråkigt väder

                                 vi har dimmigt och grått och duggregnar gör det oxå.

                                 Började min dag med att göra ett besök i tvättstugan och det var

                                 snabbt avklarat.

                                 Var meningen att Greta och jag skulle träffas i dag och gå ner på

                                 stan men nu avvaktar vi på grund av vädret finns ju flera dagar att

                                 vinka på och det är ju ingen höjdare att springa på stan i detta

                                 väder. Har i alla fall varit ut på en promenad och det var inte ett

                                 dugg skönt. Men nu får jag göra lite nytta inne i stället

                                   ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards