Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Lillis - 4 juni 2012 11:55

                               Vilket konstigt väder vi har ena minuten mörka moln så kommer

                               det lite regn och så visar sig solen en stund, nu hoppas jag att

                               det fina vädret kommer tillbaka, för denna vecka är det

                               skolavslutning och då ska det vara fint.

                               Varit ner på stan och jagat runt efter skor till bröllopet

                               och till slut så hittade jag ett par som var så sköna och som

                               även passade mina fötter.Klickbild

                                 

                                Även Snuttan kom med på bild, men var ska sleven vara om inte i grytan.

                                Träffade en gammal jobbarkompis från den tiden jag arbetade, så

                                 vi gick och fikade vi hade ju så himla mycket att prata om så kul att

                                 se henne igen

                                        ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN DAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards