Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Lillis - 28 juni 2012 13:40

                                     Soligt och fint och det är nog sant som dom säger att efter regn

                                     så kommer solsken, men man kanske inte ska ropa hej än.

                                     Har nu varit och träffat mitt barnbarn Maria, hon har varit med

                                     mig till skräddaren med min klänning som jag ska ha på bröllopet

                                     den var lite för lång så den måste läggas upp så nu är det fixat.

                                     När det var avklarat så gick vi och åt lunch tillsammans alltid

                                     mysigt och trevligt och även maten smakade så bra.

                                     Nu under eftermiddagen så ska jag försöka ta mig i kragen och

                                     göra lite nytta för mig

                                       EN FORTSATT BRA TORSDAG TILL ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards