Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Lillis - 7 juni 2012 11:30

                                  Nu har jag varit ute på en riktig långpromenad som varade

                                  en timme, så varmt och skönt är det i dag så det är bara

                                  att njuta av det goda. Solen visar sig från sin bästa sida

                                  än så länge och jag hoppas att det får vara så.

                                  När jag var ute och gick så går man ju och funderar på

                                  mycket, Gick och tänkte på att det är konstigt att ibland

                                  så träffar man inte på en människa som man känner igen,

                                  men i dag så träffade jag på några stycken och pratade bort

                                  en liten stund.

                                  Här på kortet så ser ni en skymt av Fors kyrka som ligger

                                  så vackert och fint

                                      EN FORTSATT BRA OCH FIN DAG TILL ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards