Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Lillis - 23 juni 2012 11:27

                                         En trevlig och mysig Midsommarafton firade jag i Vilsta hos min

                                         dotter Carina och hennes sambo Jarri, även mina barnbarn

                                         Peter, Maria och hennes Micke var med. Vi blev bjudna på så

                                         mycket god mat och allt var så lugnt och fint och även vädret

                                         var toppen vad kan man mer begära.

                                         Fick ett jättefint inbjudningskort av Maria och Micke till deras

                                         bröllop som ska vara lite längre fram.

                                         Blev oxå firad av mina nära och kära med så fina presenter.

                                         Ett stort tack till Carina och Jarri för en trevlig kväll.

                                         Just nu så hänger regnet i luften så vi får se vad det blir av

                                         detta väder.

                                         ÖNSKAR ER EN BRA FORTSÄTTNING PÅ MIDSOMMARHELGEN



Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards