Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Lillis - 18 juni 2012 11:53

                                           Nu hoppas jag att denna nya vecka kommer med sol och vackert väder,

                                           morgonen var grå och trist men nu börjar det att lätta något.

                                           Som jag skrivtit om tidigare så skulle jag ju spara ut håret till

                                           bröllopet men idag var jag tvungen att gå och klippa topparna gillar

                                           inte att se vildvuxen ut.

                                           När jag ändå var på stan så passade jag på att uträtta lite andra saker

                                           som var ett måste, träffade även en bekant så vi gick och tog en fika

                                           satt och pratade,trevligt värre

                                              EN FORTSATT BRA DAG TILL ER  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards