Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Papper och åter papper!

Av Lillis - 29 juni 2012 12:05

                                   Började min dag med att gå till Försäkringskassan och där fick man

                                   vänta länge kan jag säga. Tyckte innan jag gick dit att mina papper

                                   var i ordning som dom skulle men det tyckte inte damen i fråga,

                                   tror att hon vaknat på fel sida. Jag blir knäpp på alla dessa papper

                                   som ska vara i detta land.

                                   När Försäkringskassan var avklarad så gick jag för att handla hem

                                   mat till helgen.

                                   På hemvägen så satte jag mig på en parkbänk och njöt av en glass och

                                   även det fina vädret.

                                   Men nu så ser jag att solen försvunnit och det börjar att komma upp

                                   lite moln, får se hur detta väder avlöper.

                                          ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN FREDAG  

 
 
ansepanse

ansepanse

29 juni 2012 12:30

försäkringskassan har de hittat på för att ha ett ställe där de kan djävlas med människor :( hoppas att det redde ut sig för dig ändå
här är det igenmulet och blåsigt och det har kommit lite regnstänk också
önskar dig en fortsatt fin fredag och en fin helg också vännen
bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

29 juni 2012 13:39

Vi får hoppas att allt till slut blev ok. Härligt att sitta ute å njuta av en glass, mumma. Här är så jätte mörkt idag kan nog finnas risk för åska. Jag tror jag skall ta mig en tur till affären behöver också handla lite mat.
Du får också ha en finfin helg/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

29 juni 2012 16:14

Det är allmänt känt att det alltid skall vara strul med FK, tur jag slipper att ha med dem att göra, skulle få ett psykanfall och inte stå för mina handlingar :)

Mulet här i dag, en liten skur då och då, medkraftiga vindar, åter en gång komm sommaren av sig.

Nu skall jag fixa min middag, sallad och en bit kött. En fin blomster prakt på bilden som en äng hemma när jag var barn och sprang barfota i gräset och plockade blommor till mamma.

Ha en mysig kväll / helg.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Carina

Carina

29 juni 2012 18:13

Ja du jag avundas dig inte FK dom kan man bli tokig på tur att jag slipper dom nu.
Dom är inte alls roliga att ha o göra med.
Fin dag här oxå men ju tonar mörka svarta moln upp så det blir nog oväder vad det lider. Men ingen åska hoppas jag.
Fint foto du tagit!

Ha en fin fredagskväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

29 juni 2012 19:41

Hoppas du slapp regn i alla fall och att allt reder upp sig. Dessa papper ...
Vi har varmt och gott men mulet. Hoppas du får en fin helg.
Stor kram från mej !!!

 
ansepanse

ansepanse

30 juni 2012 12:28

Sv: önskar dig också en toppenfin lördag
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

30 juni 2012 13:16

Vill börja med att GRATTA dig på din födelsedag som jag har missat.
Hoppas att du fick ordning på dina papper hos FK.Så du kunde njuta av glass i solens sken.Många fina foton som du visar. Ha de gott.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

30 juni 2012 15:43

Jag ser att du har haft strul med försäkringskassan.Varken jag eller min man har haft något som helst strul med dom någon gång och vi har ju haft en hel del med dom att göra de senaste åren,men allt har fungerat till hundra procent från första stund och vi har alltid blivit trevligt bemötta.Jag tror att det är folk som är besvärliga och gnälliga och då blir dom bemötta på samma sätt tillbaka.Du var säkert inte otrevlig,men när man läser vad folk skriver ibland då förstår jag om dom inte får någon hjälp....det finns ju dom som bara gnäller och gnäller på allting,tur att man inte är sån.Nu kanske jag har retat upp några,men detta är min uppfattning och den står jag för.
Önskar dej en fin fortsättning på denna dagen!
kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

1 juli 2012 00:09

Ja, herregud vad med papper det går åt för minsta lilla grej. Och inte brukar man förstå hur man ska fylla i dom heller..

Här var det regn hela förmiddagen men sen kom solen och sommarvärmen. Underbar kväll..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards